HTML

Oldal ismertetése

Mozgássérültek- mozgáskorlátozott emberek mindennapi gondjaival foglalkozó oldal.

hasznos linkek

Mozgássérült téma címkéi

Keresés


hasznos linkek

2007.10.20. 15:58 stoti

Utazás szinte ingyen?

A kormány 2007.Március.31.-től hatályos rendelete alapján, aki fogyatékossági támogatásban részesül, igényelheti a területi államháztartási hivatalnál a 90%-os mérsékletű utazási kedvezményt.
Ez azt jelenti, hogy helyi járatokon ingyen, helyközin (autóbusz, vonat) pedig 90%-os mérsékletű az utazási kedvezmény.
Akkor hurrá, most már utazhatunk de én kerekesszékkel hogyan?

2 komment

Címkék: utazás támogatás illető jogok


A bejegyzés trackback címe:

https://mozgasserult.blog.hu/api/trackback/id/tr16202166

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

stoti · http://mozgasserult.blog.hu 2007.10.20. 16:16:43

Azt hiszem kerekesszékkel a helyi járatokon üzemeltetett alacsony padlós buszok kivételével, más négykerekű tömegközlekedési eszköz nem is nagyon van.
Tehát marad a vonatozás, ami néha elég komplikált tud lenni.Na ezt jól kitalálta a komány, mert a közlekedési támogatást viszont el vette, és most utazhat mindenki tömegközlekedésen, mindegy hogy tud-e vagy sem de olcsón.

fischer annamária 2008.11.19. 12:53:34

Üdvözlet!
Én 67%-os rokkant vagyok, nem vagyok lerokkantnyugdíjazva. Rendszeres szociális segélyben részesülök, és ÉVI 7000 Ft-os közlekedési támogatásban részesülök. Buszon-vonaton egészárú menetjeggyel utazom, utazási kedvezményben nem részesülök. Méltánytlanannak találom, hogy rengeteg kedvezmény van, és én egyikre sem vagyok jogosult. Nemigazán értem, nehezen közlekedem, a lépcsők elég nagy kihívást jelentenek, állapotomból adódóan egyensúlproblémáim vannak. Állapotom elsőre nem feltűnő, fiatal vagyok, helyet soha nem adnak át, sokszor állok, azon idegeskedve, mikor esem el. Emellett még fizessem az egészárú mentejegyet. Egyszerűen nem értem...
süti beállítások módosítása